neděle 19. srpna 2012

Tajemství úspěchu číslo 10: Zasvěťte sám sebe pro službu ostatním



Vaše úspěchy v životě budou vždy v přímé úměře s vaší službou ostatním. Všichni milionáři jsou posedlí službou zákazníkům. Neustále přemýšlí o svých zákaznících, neustále hledají nové a lepší způsoby, jak sloužit svým zákazníkům lépe než kdokoli jiný. 


Typickým příkladem je Radim Jančura


Stále se sám sebe ptejte. Co opravdu moji zákazníci chtějí? Co opravdu potřebují? Co považují mí zákazníci za hodnotné? Co mohu dát svým zákazníkům lépe než kdokoli jiný? Proč si mí zákazníci kupují od mé konkurence? Co bych jim musel nabídnout, aby si začali kupovat ode mne místo od nich?

Zde je jedna z nejdůležitějších zásad pro úspěch. Říká: Váš úspěch v životě bude přímo úměrný tomu, co děláte potom, kdy máte splněno, co se od vás očekává.


Váš úspěch v životě bude přímo úměrný tomu, 
co děláte potom, kdy máte splněno, co se od vás očekává.



Vždy využívejte možností dělat více než za co jste placeni. Vždy ujděte pro svého zákazníka míli na víc. Pamatujte si, že na mílích na víc nejsou nikdy žádné dopravní zácpy.



Pepe Jeans London


Mám pro vás otázku, kterou si musíte zodpovědět každý den: „Co mohu udělat každý den pro zvýšení hodnot mých služeb pro zákazníky?“ 

Neustále hledejte způsoby, jak můžete vylepšit to, co děláte pro ty, kteří se na vás spoléhají každý den. Jedno malé vylepšení způsobu, jakým sloužíte svým zákazníkům, může být hlavním důvodem pro dosažení finančního úspěchu. Nikdy nepřestávejte hledat tyto nezanedbatelné maličkosti, které vám umožní sloužit vašim zákazníkům lépe.

Příště si budeme povídat o Tajemství úspěchu číslo 11: Buďte naprosto poctiví k ostatním i k sobě.


Žádné komentáře:

Okomentovat