Vaše úspěchy v životě budou vždy v přímé úměře
s vaší službou ostatním. Všichni milionáři jsou posedlí službou
zákazníkům. Neustále přemýšlí o svých zákaznících, neustále hledají nové a
lepší způsoby, jak sloužit svým zákazníkům lépe než kdokoli jiný.
Typickým příkladem je Radim Jančura
Stále se sám
sebe ptejte. Co opravdu moji zákazníci chtějí? Co opravdu potřebují? Co
považují mí zákazníci za hodnotné? Co mohu dát svým zákazníkům lépe než kdokoli
jiný? Proč si mí zákazníci kupují od mé konkurence? Co bych jim musel
nabídnout, aby si začali kupovat ode mne místo od nich?
Zde je jedna z nejdůležitějších zásad pro úspěch. Říká:
Váš úspěch v životě bude přímo úměrný tomu, co děláte potom, kdy máte
splněno, co se od vás očekává.
Váš úspěch v životě bude přímo úměrný tomu,
co děláte potom, kdy máte splněno, co se od vás očekává.
Vždy využívejte možností dělat více než za co jste placeni.
Vždy ujděte pro svého zákazníka míli na víc. Pamatujte si, že na mílích na víc
nejsou nikdy žádné dopravní zácpy.
Pepe Jeans London
Mám pro vás otázku, kterou si musíte zodpovědět každý den:
„Co mohu udělat každý den pro zvýšení hodnot mých služeb pro zákazníky?“
Neustále hledejte způsoby, jak můžete vylepšit to, co děláte pro ty, kteří se
na vás spoléhají každý den. Jedno malé vylepšení způsobu, jakým sloužíte svým
zákazníkům, může být hlavním důvodem pro dosažení finančního úspěchu. Nikdy
nepřestávejte hledat tyto nezanedbatelné maličkosti, které vám umožní sloužit
vašim zákazníkům lépe.
Příště si budeme povídat o Tajemství úspěchu číslo 11: Buďte
naprosto poctiví k ostatním i k sobě.
Žádné komentáře:
Okomentovat