čtvrtek 24. května 2012

Učte se hrou

Jako malý jsem si moc rád hrál. Dodnes se mě to drží. Jedna z mých nejoblíbenějších her byla hra Monopoly. Hrál jsem a přitom jsem se učil. Vzpomínáte si? Člověk kupuje domy a pak je vymění za jeden velký hotel. Vytváří si příjmy a učí se hospodařit s penězi, sice fiktivními, ale základy člověk získá. 

Asi před pěti lety jsem se dostal ke knihám Roberta a Kim Kiyosaki a začal jsem se učit víc. Robert Kiyosaki vytvořil hru podobnou Monopoly, která má ale jednu věc navíc, jež ji posunuje na vyšší úroveň. Hra se jmenuje CASHFLOW a ta věc je Rozvaha (Hospodářská výsledovka). Člověk se učí, co to jsou příjmy, výdaje, aktiva, pasiva a pasivní příjem. Deska je rozdělena na dvě části Krysí závod a Rychlodráha. Nelze to dost dobře pospat musíte to prostě zažít. Hrát ji. 



Robert Kiyosaki o ní napsal: 

"Hru CASHFLOW považujte za učební program pro lidi, 
kteří se chtějí bavit, rychle se učit a zbohatnout."

Začali jsme pořádat společná setkávání se známými i neznámými (budoucími známými) a společně hru hrajeme a učíme se. Pokud to jde, tak každou sobotu v Olomouci a neděli v Bruntále se hrou navzájem učíme. Do budoucna budeme setkávání organizovat i v dalších městech. 

Našel jsem na youtube.com odkaz, ve kterém o hře Robert Kiyosaki mluví tady. Klidně se podívejte. Nevyhráváte náhodou také svůj vlastní Krysí závod? Naučte se dostat na Rychlodráhu.

Pokud si budete hru chtít společně zahrát, napište mi a můžete se k naší skupině přidat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat